30 października 2010

Silly bandz Gummibänder, czyli gugumki

Silly bandz gugumki : zestawy Rock i  Animals (zwierzątka)
Kolecja po wymianie
Szalone bransoletki silikonowe dla dzieci trafiły i do nas. Gumki recepturki w różnych kształtach i kolorach sprzedawane są w tematycznych kompletach parami, toteż dzieci chętnie wymieniają się nimi. Mamie ta moda nieco bardziej się "podoba", niż ta na pokemony czy karty do wklejania - gugumki można nosić jako ozdobę i nie ma konieczności zakupić 55 pakietów do zapełnienia zeszytu.

Pisze Szprotka:
Nowa moda Szprotki:
Ulubione gugumki ( przed wymianą) : jednorożec, syrenka i delfin.


Edycja :  Istnieją też gugumki - pierścioneczki :

5 komentarzy:

  1. Śliczne są te gumki!! Ciekawe czy są w Polsce!! Sprawdzę !! buziaki!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie miałam pojęcia o tej nowej modzie, pięknie się prezentują na Twojej dłoni.
    Moja córka plotła sobie bransoletki z muliny ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gugumki są w Polsce :)
    Można kupić je przez Internet na www.gugumki.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. też o gugumkach nie wiedziałam, w szkole od koleżanki dostałam dwie: dinozaura i robaka, innej zazdrościłam, bo miała w nich całe przedramię. w tym samym dniu zamówiłam sobie 120, i nie mogłam uwieżyć, że dałam tylko 30zł.
    pozdro
    kira0

    OdpowiedzUsuń

Bardzo proszę niezalogowanych użytkowników o podpisywanie się jakimś nikiem. Chciałabym (i pewnie też czytelnicy) móc odróżniać anonimowego komentatora z piątku od anonimowego komentatora z niedzieli.


Być może upłynie kilka dni, zanim będę mogła odpowiedzieć, ale cieszę się z każdego komentarza. Dziękuję za trud dialogu :)i zapraszam znów.